Joan Josep Cardona

Vos comunique que als XXVIII Premis literaris 25 d’Abril Vila de Benissa, el meu treball d’assaig titulat DICCIONARI D’HISTORIA DE BENISSA ha estat el guanyador en la modalitat d’assaig. És un treball fet a la forma tradicional d’una enciclopedia amb les entrades habituals i que recull tot el que es vol buscar sobre Benissa.

5 comentaris a “Joan Josep Cardona

  1. Benvolgut Joan:

    Som de Mallorca. enguany he publicat el Calendari llorencí 2009 (de Sant Llorenç des Cardassar). M’interessaria poder adquirir un exemplar del CALENDARI DELS BRILLANTS. Saps si es pot adquirir a Mallorca? Salut.

  2. Felicitacions pel premi!
    El motiu del comentari és un “off-topic”. Estic fent una recerca sobre el cognom Ibañez/Ivanyes a Benissa i, per perfilar uns detalls, necessitaria consultar l’arxiu parroquial. Posat en contacte amb el Sr. Sector em comentà que hauria de parlar amb vosté, per vore si podia ajudar-me o demanar permís a l’Arquebisbat.
    Ja té el meu correu per contactar-me, si pot tirar-me una maneta, li estari molt agrait.
    Gràcies.

  3. Felicidades también:
    No sé si me podría echar un cable.
    Soy de origen Benissano. Pero desconozco el segundo apellido de mi ta-tarabuelo paterno. Por los datos que tengo, FRANCISCO LLOBELL nació en 1883 y se casó con ISABEL SENDRA CARDONA (ésta tenía dos hermanos: LUISA y JUSTO-Padre Franciscano). Se que enviudó y Francisco se casó otra vez en segundas nupcias.
    De los 3 hijos del primer matrimonio (ISABEL-PEPA y FRANCISCO) LLOBELL SENDRA mi línea entronca a través del último. De los hijos de FRANCISCO (JOAQUIN, LUIS, JOSE y ALBERTO, mi padre) LLOBELL MUEDRA. Así pues soy el chozno de 4 generación. Mi intención era acercarme al registro parroquial de Benissa para intentar arrancar con los orígenes familiares. No se si me puede dar alguna referencia o consejos sobre los pasos que debiera realizar.
    Por supuesto, cualquier ayuda se la agradezco de antemano.
    Me pregunto, si al haber un apellido CARDONA por medio no tendremos alguna relación de parentesco. Aunque sea lejana.
    De hecho estoy realizando el árbol genealógico familiar, hoy por hoy con los testimonios orales de mis padres, los cuales me gustaría refrendar. Discúlpe la extensión en el comentario.
    De nuevo, felicidades.
    Un saludo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *